Внутрішні стратегії маркетингу в косметичній промисловості

Внутрішні стратегії маркетингу в косметичній промисловості
Внутрішні маркетингові стратегії допомагають підприємствам досягти поставлених цілей.
Внутрішні маркетингові стратегії включають всіх членів в рамках всієї організації, щоб працювати разом як команда, щоб підтримати її бачення, місію, цінності і переконання. Компанії здійснюють внутрішні стратегії маркетингу для досягнення конкретних цілей. Внутрішні маркетингові стратегії відрізняються від зовнішніх, наприклад таких,як брендінг території чи аналіз конкурентів. Стратегії для косметичного бізнесу можуть включати в себе постійне навчання по продажах представників обслуговування клієнтів, поширення безкоштовних зразків продукції всередині компанії, створення крос-функціональних команд і заохочення залучення співробітників через інтранет.
Постійне навчання
Безперервне навчання для співробітників пропонує спосіб забезпечити набори навичок постійно удосконалюються. Це відкриває нові можливості для передачі інформації, такі як останні зміни продуктової лінійки або майбутніх поліпшень. Якщо, наприклад, остання помада компанії має спеціальний інгредієнт, який робить його більш зволожуючий і міцнішого, ніж провідний бренд, торговий персонал повинен мати обізнаність про зміну продукту, а також розуміння переваг.
Зразки вільного продукту
Надання співробітникам безкоштовних зразків нових продуктів або ті, які добре продаються дозволяє їм випробувати продукцію з перших рук. Наприклад, якщо ваша компанія робить добре відомий зволожувач шкіри, зразок може допомогти членам торгового персоналу – особливо нових співробітників – отримати знання про його переваги. Це також дає можливість отримувати зворотний зв’язок. Внутрішній опитування є спосіб збору інформації та оцінити, чи дійсно працівники вважають в продукті. Результати можуть вказувати на рівень ентузіазму при продажу клієнтам.
Крос-функціональних команд
Для того, щоб доставити те, що клієнт хоче своєчасно, це може коштувати реалізації внутрішню стратегію, що охоплює крос-функціональних команд. Згідно з дослідженням, проведеним, запуск нових продуктів особистої гігієни орієнтованих на чоловіків збільшилася на 70 відсотків в глобальному масштабі. Створення крос-функціональних команд серед відділів з різними рівнями знань – таких, як маркетинг, дослідження і розробки та виробництва – може підвищити творчий потенціал і скоротити час виходу на ринок.
Інтранет для залучення співробітників
Косметичні компанії можуть використовувати інтранет або платформу веб-додатків, як стратегію для сприяння співробітництву в рамках всієї організації. Інтернет є корисним інструментом для розміщення оголошень або блогів виділення удосконаленнями продукту і ініціювання конкурсів та акцій для стимулювання продажів.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published.